21/9 - Konstig dag

Till att börja med så har jag fått en kommentar:

Julia om 21/9 - Världens bästa överraskning!:

Vart bor Agnes nu då ? :)

Agnes själv hade till och med hunnit svara på den frågan, 2 gånger till och med (bra jobbat Agnes som mest åker"tog" till skolan). Varför är jag själv så rolig?

Svaret på det Julia och till er andra är att Agnes bor i Täby, norr om Stockholm, där hon går på Täby enskilda gymnasium eller vad det heter... Så jag har 1/5 del av min familj hyfsat nära mig. =)

Nog pratat om Agnes, även fast det är ett roligt samtalsämne.
Pappa var somsagt på besök förut, han var här en timme och fixade med golvet och medan lånade jag bilen och åkte mot Kungens Kurva och lämnade in ett CV på Toys. Förhoppningsvis så får jag några timmar där över jul.

När jag kom tillbaka så var pappa färdig och var tvungen att åka nästan på en gång. Men det gjorde inte så mycket eftersom vi ses på Torsdag. Jag var nöjd ändå, han lyckades ändå förgylla min dag. =)

Jag gick iväg och handlade sedan hem och lagade Tacos till mig och Sambon. Sen satte jag mig och verkligen försökte göra mitt tal. Det gick åt helvete. Idol var mer lockande.

Men nu, kära läsare, tro det eller ej, så är talet färdigt! Även fast jag inte är helt nöjd så får det duga för denna gång. Dock kan jag drömma och glömma att jag får samma fina respons som jag fick förra veckan.

Nu inväntar jag CSI som börjar om en timme!
Puss

Kommentarer
Postat av: agnes

HAHAHAHAHAHAHA DU ÄR SÅ MONGO! ahahahahaha dummer!

2010-09-21 @ 21:59:55
URL: http://ingetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0