21/5 - 2012

Mitt lilla blogguppehåll beror på fullproppade dagar och noll bloggmotivation och för att ni kommenterar så dåligt.

Sedan sist har jag hunnit med att haft magsjuka, jobbat, pluggat, gjort omtenta som jag klarade, varit i östersund, gjort en tenta som jag klarade, umgåtts med Emil, varit i Tunbyn med mera.

Jag jobbade Torsdag, fredag, lördag och tanken var att jag skulle jobba söndag och idag med men på grund av en plötslig förkylning som innebär feber, en oerhört ond hosta samt förkylningsastma på det så fick jag sjukanmäla mig, inte okej då vi har så lite folk som kan jobba.

I fredags kom Maria snällt och hämtade mig efter jobbet då jag inte hade någon bil. Jag följde med henne och Johanna hem till Maria där vi kollade på Let's dance och BB. Dom förfestade men jag var nykter då jag skulle jobba dagen efter. Men vid 11 blev även jag peppad och började dricka och det slutade med krogen sedan efterfest hos mig och Emil till ca klockan 5 på morgonen. En sjukt rolig spontankväll!

Idag har jag legat däckad i sängen hela dagen. Jag sover så jävla oroligt på nätterna och vaknar hela tiden av hostan och feberyra så sammanlagt har jag sovit ca 6 timmar på två dygn.  Inget plugg har jag orkat med heller men nästa fredagen har vi sista tentan sedan har jag avklarat första terminen på högskolan.
Nu ska jag se till att krya på mig tills på fredag då jobbet kallar hela helgen samt middag och vin med mina bästa på lördag och jag längtar redan!

/Anna


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Ska du säga nåt om att vara dålig på att kommentera va... :)

Kom igen nu, du kanske får lite blogginspiration idag när du ska vara barnvakt :)

Kramar

2012-06-10 @ 07:10:04
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0