8/3-2012

Igår tog jag mig äntligen i kragen och pallrade mig till gymmet. Jag tränade drygt en timme sedan blev det solning innan jag mötte upp Malin för att plugga, som förövrigt gick skit dåligt.
På kvällen var jag och Emil hos hans farmor och åt middag för att sedan åka ut på Ica Maxi för att handla till vårt nya nyttiga liv. Vi ska nämligen peppa varandra och börja äta GI.:-) jag mår så mycket bättre i magen när jag äter bra och regelbundet och tränar, så nu ska det äntligen bli lite rutin på träningen. Dom dagar jag och Malin är i Östersund får vi promenera när vi har lite tid över.:-)

Jag somnade som en stock igår när vi kollade på film så imorse vaknade jag halv 9 pigg och glad sedan gjorde jag ett nytt försök med plugget och denna gången bytte jag bok och då gick det bättre. Emil kom hem vid 2 och då åkte jag och tränade och handlade det vi hade glömt sedan kom svärmor hit på middag och för att kika på våra nya möbler. Det är så roligt när folk kommer och hälsar på oss och vill se hur vi har det. Vi fick även superfina blommor som nu står på köksbordet.:-)

Nu är Emil på träning och jag har lagt ner plugget för dagen. Jag ska istället kolla några nya avsnitt som har kommit ut av Skilda Världar.

Imorgon väntar tvättstugan, städning. Plugg och träning och på kvällen ska vi kika på bästa Magnus Betnér på tonhallen.:-)

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0