6/3-2012 - Dagen då motivationen var borta

Imorse klev jag upp och skjutsade Katta till Midlanda. Självklart var det tråkigt att säga hejdå men vi syns ju om två månader igen.
När jag kom hem igen så bestämde jag mig för att inte sova. Självklart misslyckades jag totalt med det och sov till och från i några timmar och då var den dagen förstörd.

Efter många om och men så gjorde jag lunch sedan åkte jag till gymmet och återupptog mitt konto samt bokade in pass på fredag. Jag plockade upp Agnes sedan åkte vi på en utplockad utförsäljning på hus & rum där vi endast hittade ljus. Vi åkte på Ica och handlade sedan plockade vi upp mamma och åkte mot Tunbyn där kvällen spenderades.

Tenta om drygt två veckor och jag har tre böcker och föreläsningar att läsa och gå igenom. Vad bra att jag har utnyttjat denna dagen till max. Imorgon blir det dock ändring, först träna sedan plugga med Mallan.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0