5/3-2012 - Helgen då alla mådde skit

Från måndag till och med söndag så hade jag inte många lugna stunder. Jag och Emil har fixat i lägenheten och det blev så jäkla bra. Jag ska knäppa bilder så ni får se. =)

I lördags fick jag världens migrän. Efter en gråtatack av rädsla för att missa kvällen så blev det inte precis bättre, men efter värkisar, nässpray och tigerbalsam fulla mig så var jag på benen igen.

På eftermiddagen kom Malin, Rebecka och Jossan hit för att fixa oss sedan åkte vi med chaffisen Emma bort till Kattas mamma där vi började föra, äta Tacos och pratade i mun på varandra. Totalt var vi 11 fulla och glada tjejer som tog taxi ner till staden för en rejäl utgång. Efter någon timme så splittrades alla och Malin blev fast i en "Björnfälla" som hon så fint uttryckte sig när hon ringde mig klockan 02. Det slutade med att jag, Katta, Jossan och Ferry drog på Memento till stängning. Efter en taxi bort till max och en taxi till Bergsgatan så fick jag äntligen krypa ner bredvid en däckad Emil klockan 04. Jag minns att jag försökte vara vaken för att jag och Emil hade lovat svärmor att se starten på Vasaloppen klockan 8, men den planen misslyckades jag med redan efter en halvtimme.

På söndagen var det bara att kliva upp och bita ihop. Jag fick agera Taxi och plockade upp alla brudar som hade övernattat överallt och ingenstans. Vi köpte med oss bakismat och drog hem till Malin och Rasmus och det var svårt att säga vem av oss som var mest sliten...

På kvällen käkade vi på O´learys innan jag och Jossan åkte till Tunbyn för att kolla BB-live. Så jävla skönt att Jessica åkte ut!!!

Imorse klev vi upp runt 7 och blev hämtade av Malin vid 8 då vi åkte på en totalt onödig föreläsning i Östersund.

Nu inväntar jag Katta som ska komma hit och umgås med mig och Empe. Vi ska äta glassbuffé och kolla på film, vardagslyx.... Imorgon skjutsar jag den norska Dansken till flyget sen kanske, kanske, kanske,kanske,kanske jag ska träna.... Kanske.... återkommer imorgon.

Bjuder även på väldigt suddiga bilder från i lördags:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0