3/3-2012

Mina dagar har varit fruktansvärt fullproppade så jag har inte haft en tanke på bloggen!

I torsdags hade vi seminarium som slutade 12. Då satte vi oss i bilen för att åka mot Sundsvall.:-) jag packade ihop mina grejer i tunbyn och åkte till lägenheten för att flytta in allt och städa.:-) det tog hela kvällen och halva natten....

Igår åkte jag och Emil på köksbord och stolar jakt! Efter många om och men så hittade vi några som vi gillade på mio och med lite tur så fick allting utom 4 stolar direkt.:-) vi handlade lite mer grejer och skjutsade svärmor som ska åka Vasaloppet.
På kvällen åkte jag till dansken som kommit hem från Norge sedan åkte vi till Tunbyn och sov.

Nu ska jag åka mot stan och plocka upp empe. Vi ska till blåbärstippen sedan ut på mio för att hämta dom sista stolar sedan vidare hem och fixa!

Vid 2-tiden rullar jossans tåg in på stationen. Då blir det en sväng på bolaget sedan börjar vi peppa inför utgång med tjejerna ikväll!:-)

/Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes! Inte bara jag som säger blåbärstippen :p, tydligen heter de blåbergstippen :p

2012-03-03 @ 11:58:18
Postat av: julia

Jag som skrev förra kommentaren :p

2012-03-03 @ 11:59:13
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0