29/3 - 2012

Idag har jag haft en supermysig dag med Agnes. Morgonen började med att jag var en timme tidig, men det gjorde ingenting då vi åkte till Ikea för att äta frukost innan vi skjutsade hem Affe till Tunbyn. Sedan var vi runt i hela stan och birsta och kikade på roliga saker och jag kom hem med lite shopping.

Jag hämtade även ut min Iphone idag, som ny! Det känns så fruktansvärt skönt att den är lagad nu men bara för det så har min dator börjat krångla... Jag som trodde att det var virus men det var det inte utan den hänger sig hela tiden så jag får starta om den så nu får jag sitta på Empes dator, snäll som han är.
Även fast jag har fruktansvärt oflyt med allt materiellt just nu så flyter livet på jäkligt bra. Jag har en underbar pojkvän som jag bor tillsammans med och även fast vi har varit tillsammans i mer än 2½ år så fungerar vi bara bättre och bättre med varandra för varje dag som går.
Utbildningen går också jätte bra. Jag tar moment för moment och hittills har allt gått vägen och jag trivs superbra.
Jag får jobba rätt mycket, vilket jag trivs med och tycker är superkul både för ekonomin och att få jobba med mina underbara arbetskamrater.
Min familj är helt underbar och jag älskar verkligen att spendera tid med dom.
Mina vänner saknar jag, men snart är det sommar och då är vi alla samlade igen.
Magen krånglar mycket mindre nu för tiden och snart ska jag till mag- och tarmdoktorn igen för att se vad proverna visar och hur vi ska gå vidare med medicinering.
Någonting dåligt är hur mycket jag saknar min lilla kisse som numera bor i Tunbyn med sin bästis. Dock vet jag ju hur bra hon har det där, någonting som gör mig betydligt lugnare.
Nu blev det här ett töntigt inlägg som visar på att mitt liv är jäkligt bra just nu, någonting som jag själv tycker att jag är värd. Alla har sina up's and down's och jag har humörsvängningar som ett pms monster, men det jag har märkt är att det alltid blir bättre.
Bjuder på en charmig, gammal bild som jag hittade på Empes dator

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Skönt att du mår bra ditt lilla pms-monster! Kram :)

2012-04-02 @ 04:01:26
URL: http://hedmelin.blogspot.com
Postat av: Isacs Mamma

Hoppas du får en fin dag:)

2012-04-02 @ 06:49:13
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0