28/3 - 2012

Imåndags åkte jag och mallan mot östersund där en långvecka väntade, trodde vi... Tisdagens föreläsning blev inställd så då pallrade vi oss ner på stan och shoppade och fikade med carro. Idag var vi på föreläsning och åkte hem vid 12 tiden. Egentligen skulle vi ha stannat tills imorgon men den föreläsningen blev också inställd.

I måndags lämnade jag även in min mobil på lagning så denna vecka har jag vidarekopplat min telefon till Malins vilket har varit otroligt spännande när vi inte vet vem som har ringt. Så ni som har försökt att skicka sms till mig: det funkar inte, ni får ringa istället. Men förhoppningsvis så får jag tillbaks den imorgon.

Imorgon ska jag skjutsa lillebror sedan ska jag umgås med syster och uträtta lite ärenden.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0