23/3-2012

Dom senaste dagarna har jag och Malin varit helt isolerade i vår egna lilla värd bestående av en massa plugg och idag skrev vi äntligen tentan som gick mindre bra. Det är skönt att den är gjord men det kändes inte så bra för min del så vi får väl se hur det gick.

Eftersom vi har varit isolerade och dagarna med intensivt plugg har varit psykiskt påfrestande så kändes det som om jag skulle bryta ihop idag. Jag har varit på vippen till att börja gråta hela dagen och tillslut brast det. Emil piggade upp mig och vi åkte på birsta vid 4-tiden och shoppade lite nödvändigheter. Han shoppade kläder och jag strumpor, trosor, träningslinne och en superfin converseväska som jag ska ha som träningsväska och weekendbag.
Vid 6-tiden åkte vi mot matfors där vi åt middag med bästa svärisarna. Jag bröt även mitt nykterhetsavtal med några glas vin, någonting som jag själv tyckte att jag förtjänade oerhört mycket...

Nu inväntar vi The Voice resultatet sedan väntar en god natts sömn. Imorgon kliver jag upp i bra tid för att träna sedan blir det några timmars jobb.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0