20/3-2012

Gårdagen spenderade jag i Timrå med Angelica och den lilla filuren som ni ser här nedanför. Jag skäms över att Filippa fyllde 1-år i November och att jag inte har pallrat mig dit tidigare. Nu kunde hon ju både prata och springa.:-) Vi hade iaf en super mysig dag tillsammans och nu får det inte gå lika långt mellan gångerna..:-)

På kvällen läste jag universums tråkigaste bok inför tentan på fredag.
Idag var jag och tränade sedan mötte jag upp mallan och så gick vi och satte oss och pluggade järnet. Jag fick även tacka nej till jobb idag då skolan måste komma i första hand och jobb i andra hand, men det är så jobbigt att tacka nej när jag egentligen inte är i den ekonomiska positionen då jag kan göra det.

När jag kom hem vid 5 tiden så hade Emil städat hela lägenheten! Jag blev så överraskad och glad för nu fick jag en sak mindre att tänka på. Och nu har min underbara sambo lagat middag till mig också, det är jäkligt skönt och tacksamt att bli lite bortskämd.

Kväll väntar plugg och imorgon är det dags för tandläkaren 07.40. Jag vill dö, på allvar. Jag har avbokat denna undersökning 5 gånger men nu blev jag så illa tvungen att åka dit då mina visdomständer håller på och jävlas. Tur att Malin följer med mig annars kommer jag på allvar vända i dörren....

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0