18/3-2012

Jag har så jäkla fullt upp med plugg och träning och allt annat som ska hinnas med så jag hinner knappt med mig själv längre. Tentan närmar sig och jag måste plugga konstant nästa vecka för att ens vara i närheten av att klara den.

Tanken var att jag skulle plugga hela helgen men jag fick rycka in på jobb både idag och imorgon och som en fattig student så har man inte råd till att tacka nej... Jag slutade runt halv 7 och då åkte jag och Emil ut till Matfors för att äta middag hos svärisarna. Vid 9 åkte vi mot stan för att åka på födelsedagskalas hos bröderna Billman. En mycket trevlig kväll som för min del blev väldigt nykter. Mitt nykterhetsavtal med mig själv går bra än så länge.

När grabbarna började kolla på Westlife på youtube och började skråla falska stämmor till musiken så kände jag att det var dags att avvika så jag skjutsade Malin och Marre innan jag åkte hem och la mig.

Jobbet kallar halv 10 imorgon så det blir en tidig morgon som avslutar hos mamma och pappa med mysmiddag och BB-live imorgon, älskar förövrigt att Roddan är tillbaka.

Sov gott!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag älskar också att Roddan är tillbaka, favoriten från förra året! Kija är dock jävligt dryg.

2012-03-18 @ 16:07:11
URL: http://filippakarlsson.wordpress.com
Postat av: Dansken

Så himlans duktig och ansvarsfull du är Arn-hästen som inte faller för grupptrycket! :') Roddan<3

2012-03-19 @ 12:09:24
URL: http://katarinanordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0