11/3-2012

Det var rätt skönt att vakna utvilad och icke bakis halv 10 imorse. Jag funderar på att göra ett nykterhetsavtal med mig själv fram tills den sista april. Det är bara en och en halv månad så det borde ju inte vara något problem egentligen...

I alla fall så var jag och tränade imorse, riktigt skönt! Jag tycker för första gången i mitt liv att det är roligt att träna så det gäller att ta vara på det.

Resten av dagen har ägnats åt plugg. Jag försökte plugga men ingenting går in i mitt huvud och jag blir så stressad för att jag vet att jag omöjligt kommer att fixa tentan så då ger jag upp istället och hoppas på att någon annan ska göra det åt mig...så istället kollade jag på Skilda Världar.

Vid 5 kom pappa och hämtade mig så jag följde med till Tunbyn för att ha grillpremiär. Så sjukt gott! Nu inväntar jag BB live, höjdpunkten på veckan.

Och imorgon väntar Östersund!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0