10/3-2012 Dagen då jag hade sjukt ont i magen.

Igår var jag och Emil på Magnus Betnérs uppträdande/show/standup i Tonhallen. Jag har träningsvärk i magen idag, träning kombinerat med skratt. Roligare människa får man leta länge efter.

Efter det skjutsade jag hem Emil sedan drog jag till Malin där lite brudar var, trevligt att träffa alla som vanligt.

Imorse klev jag upp och åkte och tränade en timme. Sedan blev det handling inför melodifestivalkvällen som spenderas med Agnes och Emil.

Nu har vi precis ätit lunch och haft besök av finaste pappa. Inväntar nu Emil som är och spelar på stryktipset för att låna hans bil. Agnes och jag ska nämligen hälsa på mormor, farmor och hem till tunbyn och pussa lite på mammsen.

/Anna


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Längesedan vi sågs... Kram

2012-03-11 @ 04:22:03
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0