9/1 - 2012

Det känns fortfarande helt sjukt att det är 2012. Jag tyckte nyss att det var 2009 som var ett av mina bästa år hittills. Jag hade då en underbar sommar, sedan blev jag och Emil tillsammans, sedan fyllde jag 18 och tog körkort osv. Och nu helt plötsligt är det 2012. Det här ska också bli ett bra år. Om en vecka börjar jag och Mallan att studera. Vi har sån jävla tur så vi ska få hyra ett boende av Ericas snälla syster som vi kan ha som övernattninsboende. Ibörjan kommer det  att bli mycket Östersund och lite Sundsvall men det är smällar man får ta....


I helgen har Affe fyllt 15 år. Tiden går för fort nu tycker jag. Om han börjar bli stor hur stor börjar inte jag bli då som är 6 år äldre?  Vi har firat honom med kalas och grejer.
Jag har även hjälpt Malin med hennes och Rasmus lägenhet som blir så jävla fin!!! =)

Nu ska jag strax åka iväg till stan för att göra min andra tatuering, som jag har längtat! Rebecka följer med som stöd och förhoppningsvis tittar Malin förbi också. Sedan blir det birsta med Mamma och Aggi.´

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0