22/1-2012

Jag har under veckan försökt att blogga från den här skitappen men det har inte ens gått att logga in.:-S

Jag och Malin begav oss mot Östersund på tisdagsmorgon. Allt har gått jätte bra och jag är helt övertygad om att den här utbildningen är rätt.
Vårar boende är också mysigt och vi trivs jätte bra, det kändes som att vi var på semester när vi var där, dock är det ju alltid skönt att komma hem från semestern...
I Onsdags var vi ut och käkade på O'learys med två tjejer från klassen sedan gick vi vidare mot skolan där vi skulle göra nolleband och få info av faddrarna. Efter det gick alla vidare mot o'learys där kvällen fortsatte.
I torsdags efter föreläsningen åkte vi mot Sundsvall. Jag åkte direkt till vårdcentralen då min tå aldrig vill sluta jävlas. Så nu har jag fått tid hos kirurgen nästa onsdag, läskigt...

Igår var tanken att vi skulle åka till Östersund för temafest men det blev inte av. Sen var tanken att jag skulle till Hudiksvall för att fira kussen men det blev inte heller av. Så då bestämde jag mig för att vara hemma hela kvällen. Dock tvingade Malin mig att komma till henne och käka med dom och det ena ledde till det andra och det slutade med att jag satt där med ett glas vin jag med. En mycket trevlig kväll!:-)

Nu ska jag tvätta och fixa inför morgondagens avfärd mot Östersund igen. Malin kommer strax och hämtar mig för att hämta bilen jag lämnade i stan.:-)

/Anna

Bjuder på en fin bild på oss med våra nolleband.:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0