2/1-2012

Inatt så kunde jag verkligen inte sova. Istället låg jag och kollade på tatueringar och är nu 99% säker på vad det blir för något. Jag ska sova på saken så att den där sista procenten kan hamna på sin rätta plats så jag kan ringa och boka tid imorgon.  Jag har ju en sedan tidigare och har lovat mamma att det bara blir en till men nu vet jag inte om jag kan hålla det löftet längre för jag har blivit helt besatt. Inte så besatt att jag ska ha tatueringar över hela kroppen utan besatt så jag vill ha en i nacken, precis i början på ryggen, en bakom örat och en på handleden. Så som det ser ut just nu vill jag göra tre till. Det är tur att jag är förståndig och inte gör någonting förhastat utan först och främst blir det den jag är säker på. =)

Idag var jag och myste med mina favoritpojkar och deras favorit mamma. =) Dom är så mysiga att jag aldrig ville gå hem! Vi myste på, pratade och busade massor.

Mot kvällen kom Malin och Rebecka och hämtade mig och vi for på max och sedan vídare och hyrde film.

Nu ska jag och Lillan sova. Det blir min fjärde sovplats sedan jag kom till Tunbyn, inte dåligt.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Våran favorit-Anna!! Grabbarna pratade massor om "Nanna" den dagen och dagen efter och när de ser dig på bild så blir de så glada. Kom tillbaka så snart ni fått bort ALL magsjuka. För det vill vi inte ha igen....

Kramar

2012-01-04 @ 22:03:46
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0