15/1-2012

Nu är det inte långt kvar till skolstarten och jag börjar bli riktigt pirrig. Det ska bli så roligt att få påbörja någonting nytt och ta ett steg mot framtiden. Allting känns så otroligt rätt och jag är oerhört glad över att jag har Mallan med mig. På tisdagmorgon åker vi mot Östersund och vårt nya deltidshem. Vi har haft sån tur med boende så förhoppningsvis blir det inga problem med att åka emellan. Det känns lite gruvsamt eftersom dom första veckorna är väldigt intesiva och det innebär mycket Östersund och lite Sundsvall, men vi får peppa varandra och alla andra klassisar som sitter i samma sitts.

Igår hade jag mycket oflyt och idag har jag haft ännu mer. Igår var det strul med bilen och idag med massa annat. Har haft en riktigt slapp dag idag då jag har legat på soffan och kollat på tv mestadels av tiden.

Nu har jag duschat och ska hjälpa pappa med middag.
Imorgon ska jag packa och fixa.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0