1/2

Klockan är ju efter 12 så nu går vi in på februari.

Jag har varit jätte förkyld i en vecka men idag börjar jag äntligen känna mig mycket piggare.:-)

I helgen så var vi barnvakt till mina favoritpojkar dom är så himla mysiga!!!

Malin och jag satte oss i bilen vid 7 imorse för att åka till Östersund och gå på 2 föreläsningar. Den första varade en och en halv timme och den andra struntade vi i då dom som hade den föreläsningen igår sa att den var väldigt oviktig. Så vi åkte hem till sundsvall istället. En väldigt onödig tripp till Östersund blev det med andra ord.

Imorgon ska jag vara på kirurgen klockan 9 för att äntligen få fixa min tå. Det ska bli så skönt samtidigt som jag börjar bli jäkligt nervös nu.

Håll tummarna för mig.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0