1/1-2012

Idag är det första dagen på ett nytt, bättre år. 2011 var bra det första halvåret men mindre bra den andra halvan. Men trotts att jag blev sjuk och mycket annat var negativt så känner jag ändå att jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv.

2012 ska bli ett bra år, det har jag bestämt mig för. Den 17 Januari börjar jag plugga för er som inte vet. Jag kom in på Socionomprogrammet i Östersund. Så då väntar 3,5 års pendling och plugg.:-)

Gårdagen var det bästa nyårsaftonen på flera år. Jag, Malin och Rebecka hade handlat, dukat fint, fixat lekar. Allt blev ändå spontant då vi bestämde detta med kort varsel. Vi åt god mat och umgicks med trevliga människor. Och när 12-slaget var nära började jag känna att jag saknade Emil och Katta som jag annars brukar fira nyår med. På 12-slaget sköt vi raketer och pussades med mina fina vänner. Sedan går vi in och fortsätter festen och från ingenstans kommer Emil. Jag blev så glad så jag började gråta. En helt underbar kväll men så fina människor! Bilder kommer när jag har snott dom från Malin.:-)

Nu ska jag väcka Emil så ska vi gå iväg till Pompei och käka bakispizza med Malin, raz och Rebecka.

/Anna


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

2012 kommer bli toppen. Vi ses imorgon. Kram

2012-01-01 @ 21:24:25
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0