10/1-2012

Jag blir så jäkla less när det blogg.se appen inte fungerar som den ska. Jag har provat att blogga flera gånger den senaste tiden men det funkar inte och då blir jag galen.

Igår följde Rebecka med mig till Arahant Tatoo för att äntligen göra min andra tatuering. Bild finner ni nedan men som ni säkert förstår är den inte färdig läkt ännu. Texten är från Coldplays låt "Fix you".

Idag har jag jobbat för första gången på typ ett halv år. Allt gick jätte bra och det var inget krångel då jag redan varit där så många gånger innan jag blev sjuk (vm i birsta).

Nu ska jag lägga mig och kolla på nyaste PH norge. Ni som inte följer detta program gör erat livs största misstag.

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0