9/2-2012 Plugg och punka

Det är jävligt konstigt att läsarantalet ökar medan kommentarerna minskar.... Hur förklarar ni det? Jag tycker detta är ett problem, ett väldigt tråkigt problem. Skärpning nu! Jag ska inte behöva tigga kommentarer...

Igår satt jag på vårdcentralen i tre timmar på grund av en massa missförstånd och skit. När jag sedan fick den sämsta doktorn i världshistorien så tog det ytterligare en massa tid. Jag förklarade för honom 3 gånger att jag har mag- och tarmsjukdom så jag kan inte äta det pencilinet jag åt sist för det kräks jag upp. Då letar han reda på ett nytt pencilin som jag ska kunna äta. Nu har jag ätit tre tabletter och blev skitdålig. Kräktes som ett as och skakade. När mamma sedan läser på bipacksedeln så stod det klart och tydligt " Ska inte ätas av personer med mag- och tarmproblem". Pucko.

På eftermiddagen hade jag och Malin studiecirkel, vilket gick mindre bra. Efter att vi hade gått igenom 1 och en halv föreläsning så tappade vi fokus, som vanligt. Vi är inte bra för varandra. Imorse tog vi bilen mot Östersund. Som vanligt så trodde jag att någon drev med mig när klockan ringde klockan 06.00. Men efter lite kaffe och en macka i bilen så blev jag människa. Det blev en föreläsning, en lunch med Therese och Jossan, och PPU-samtal innan bilen rullade hemåt vid 3-tiden. Jag släppte av alla passagerare och hämtade Affe och Pappa. Helt plötsligt börjar bilen låta konstigt och dra åt olika håll. Så jag stannade bilen och insåg att jag hade fått min första punka. Tur i oturen att detta inte hände halvvägs till östersund....

Imorgon väntar grupparbete i Sundsvall med mina kära gruppmedlemmar.

 Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Oj oj oj vad du har uppdaterat. Inte illa, men mycket tråkigheter tycker jag....:( Är du hemma i helgen alltså. Vi tänkte komma förbi imorgon. Men först ska vi till vintertjärn och träffa lilla lilla Olivia.



Jag tycker också att det är en konstig kombination, det är så på min blogg också, många läsare men väldigt få kommenterar..trist.



Kramar

2012-02-11 @ 00:13:26
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0