7/2-2012

Den här dagen kan vara en av dom sämsta dagarna i mitt liv.
Om ni tänker er att ni tappar 13 000 kronor och aldrig mer ser dom igen, då vet ni ungefär hur jag känner....

Från dag 1 har det varit strul med CSN eftersom jag tidigare hade pluggat på högskolan men hoppat av. För att få pengarna för Januari och Februari så måste jag examinera 1.5 HP inom dom första 4 veckorna då terminen startar. Den 12 Februari går alltså tiden ut och den 17 Februari så har vi webbtenta. 5 jävla dagar och helt utan pengar.
Jag och min lärare har provat allt, men CSN är stenhårda.

Imorgon har jag dessutom bokat kastreringstid åt Lillan och har nu fått ångest då hon skulle få så otroligt söta kisseungar. Måste överväga detta en gång till...

Nu borde jag plugga men det tänker jag inte göra eftersom jag har tappat all motivation som finns här i livet.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0