5/2-2012

Jag har fått fruktansvärt mycket finnar under helgen, någonting som är väldigt ovanligt för att vara jag. Anledningen till detta är att jag håller på att bli galen och lägger därför händerna över ansiktet och drömmer mig bort x antal gånger per dag. Min söta lilla Lillan har blivit ett monster. Hon som var så söt och oskyldig när jag först fick henne har blivit en ond, skrikandes katt. Ond är hon för att hon håller mig vaken på nätterna och skrikig är hon för att hon börjar bli könsmogen. Efter fyra dygn av konstant skrikande (detta är helt allvarligt) så håller jag på att avlida. Jag vet inte vad jag håller på med längre för att jag är så jävla trött. Och nu tänker ni säkert "Lägg en kudde över huvudet och somna om din idiot!", men för er så kan jag meddela att jag har provat allt. DET HJÄLPER INTE! Ingenting hjälper.
Imorgonbitti åker jag och Malin återigen till östersund där vi spenderar en natt. Det kommer att bli den skönaste natten på länge. Men jag är ändå väldigt orolig för Lillans del. Hur kommer mamma och pappa reagera av denna sömnlöshet, dom som har varit i stockholm i helgen? Kommer hon finnas kvar och vänta på mig eller har dom skänkt bort henne?

Nog om detta. Imorgon ska jag ringa till vetrinären det första jag gör när jag vaknar för att boka tid för kastrering (fast tänk så söta kisseungar hon kunde ha fått?)....

Nu ska jag göra ett jävligt tappert försök till att sova. Hörlurar i, musik på högsta volym och sedan ska jag be en bön till han där uppe om att jag ska få sova så underbart gott inatt.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0