4/2-2012

I helgen är mor och far i Stockholm och eftersom jag nu förtiden bor i en Ikeakasse och lånar en säng av dom så klassas jag som att jag bor här. Därför är det mitt uppdrag att Alfred är helt tillfredsställd med mat på bordet, cola när han själv önskar och att han får sova hur länge han vill.

Eftersom min tå fortfarande gör fruktansvärt ont efter en mycket simpel operation så blir denna helg en hemmahelg för min del. Självklart vore det väldigt skoj med en efterlängtad utekväll men det blir svårt när den närmaste form av sko som tån vill acceptera att ha på sig är en foppatoffel. Dock vore det fruktansvärt festligt om jag skulle komma på krogen med en foppatoffel på ena foten och en klackis på den andra.

Tanken denna helg var också att plugga i mängder men eftersom min pluggmotivation inte har funnits där riktigt så har jag, som vanligt, skjutit upp det några dygn. Om jag hade en assistent så skulle denna inte behöva hjälpa mig med vardagssysslor eller hålla kolla på mitt liv, utan denna hade blivit tilldelad en piska för att tvinga mig att göra alla saker jag gärna skjuter upp.

Det roligaste som har hänt eller kommer att hända denna helgen är att jag besökte mina favoritpojkar idag och att Agnes och jag ska baka egna semlor imorgon.
Jag ska spendera kvällen hemma i Tunbyn med syster. Vi ska äta en massa onyttigt och kolla på mello(Agnes val) och gladiatorerna(mitt val). Det är inte illa pinkat det heller.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0