25/2-2012

Igår blev jag klar med boken som var mitt dåvarande mål. Idag gjorde jag misstaget att börja med en individuell skrivuppgift som är så jävla konstig. Jag förstår ärligt talat ingenting och blev på så dåligt humör när jag försökte och nu kan jag inte få ur den ur mitt huvud utan är bara stressad över den...

Vi kom precis hem efter att ha varit över till grannarna för att fira Kobbe som fyller 30-år imorgon. Fikade gofika och myste med Edvin och Arvid. Nu ska jag skynda mig att göra ett till försök med denna uppgift innan jag beger mig mot stan. Jag och Emil ska ut och fira våran förlovningsdag. =) Sedan blir det myskväll med film och mello. 

Imorgon jobbar jag 09.30-15.00, kom in och säg hej! 

/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0