24/2-2012

Har skjutit upp plugget dom senaste dagarna av olika anledningar. Men nu när jag insåg att jag egentligen bara har idag på mig så var det bara att sätta sig och börja läsa! Vi ska göra ett grupparbete på Svinalängorna på måndag så det blev först ut.

Jag har även hunnit med att skriva på papper på Vm, handlat åt mamma, solat och lekt med mina favoritpojkar.:-)
Imorgon väntar 30-års fest för Kobbe sedan ska jag mysa med mina fina älskling då vi firar 1-års förlovning imorgon, tiden för bröllop inom ett år går alltså ut imorgon och ni får tyvärr vänta några år till!

Nu ska jag läsa dom sista 100 sidorna innan jag ska belöna mig själv med en Tv-kväll.:-)

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0