14/2-2012 Mina hjärtans dag!

Idag är det 14 februari och det betyder att alla mina hjärtan ska få lite extra uppskattning. Jag har lite hemlisar på gång men jag meddela mina fina vänner att ni är dom bästa jag vet, dock blir ni utan presenter...:-)

Helgen var den sjukaste på länge. När vi kom till Gävle så blev det lite shopping sedan hem och fixade oss inför showen. Klockan 20.00 var det dags för "Ljust och fräscht" på Läkerol arena. Det var så jävla bra och både Henrik Schyffert och Fredrik Lindström var grymma!
När det var slut så hämtade Anton oss. Vi åkte mot lägenheten och där var vi mycket osäkra på vad som väntade. Vi började förfesta och johan både Dj:ade och bjöd på skumpa för att fira hans nya jobb. Vid 12 drog vi på allstar och träffade Antons kompisar. Kvällen var mycket trevlig och när allstar stängde så drog vi till Tim för att efterfesta. Men på något konstigt jävla vis så splittrades alla och jag blev kvar själv med Tim och Johan. Det var mycket trevligt och det hela slutade med att jag vinglade hem halv 6 på morgonen. En sjukt rolig dag och kväll som jag fick lida för på söndagen... Jag kunde knappt stå för jag mådde så jävla dåligt. Jag kunde omöjligt åka tåg hem så sara skjutsade mig till gnarp där Emil snällt hämtade mig.

Igår blev det en snabbtripp till Östersund för att redovisa vårt grupparbete. Allt gick superbra och jag är jätte nöjd. På eftermiddagen åkte jag direkt ut till birsta för att jobba stängning.

Nu ska jag ta mig ett välförtjänt bad och läsa en tråkig skolbok...
Ikväll ska Emil kocka ihop en middag till mig, snäll som han är.:-)

Ha en fin dag allihopa!

/Anna

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/444424/images/2012/pic_189362740.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/444424/images/2012/pic_189362740.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0