11/2-2012 På ett tåg

God morgon! Klockan ringde redan vid halv 9 imorse då jag för första gången på mycket länge skulle sätta mig på ett tåg. Tåget är påväg mot Stockholm men jag ska hoppa av i Hudiksvall för att sedan åka bil med kussen till Gävle där vi ska spendera resten av helgen.

Igår så åkte jag ut till bredsand gör göra klart ett grupparbete som ska redovisas på måndag. På fredag är det första tentan också och jag är nervös redan...
På kvällen åt vi 3-rätter hemma hos mamma och pappa som för övrigt är dom finaste jag vet! Det finns ingen som hjälper och stöttar mig som dom gör, dom är helt otroliga.:-)

På tal om ingenting så åker jag baklänges och har försökt att plugga på tåget. Men nu är jag så jävla åksjuk så jag avlider snart. Jag har inte hunnit äta min pressbyrå frukost heller för gubben bredvid mig hostar så obehagligt så jag är rädd för att han ska hosta på min macka, stackars mig...

Ha en fin dag nu för det ska jag ja!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0