3/4 - 2012

Efter en mycket stressig helg så befinner jag mig nu i östersund där jag har varit sedan igår.

I fredags när jag kom till Tunbyn fick jag världens chock när grannens hund hade jagat upp min lilla älskling Lillan 10 meter upp i ett träd. Mamma och pappa var i fjällen så Affe och jag började snabbt spåna på många dumma idéer för att få ner henne. Men när brandkåren, skylift och trädklättring var uteslutna så sprang jag över till bästa grannarna så fick dom komma och hjälpa oss. Anne-lie och Kobbe är världens bästa och jag står i evig skuld till dom, och självklart var Edvin och Arvid till en massa hjälp också. =) Efter 2½ timme ute i regnet, haglet och snöstormen så fick kobbe ner henne i en liten korg och jag blev världens lyckligaste. =)

På lördagen blev det jobb sedan åkte jag och Emil till Hudiksvall för att hälsa på Anna och Fredrik. Vi käkade god mat och myste på innan vi somnade tidigt. På söndagen var det bara att kliva upp igen och åka mot Sundsvall för då väntade ännu en jobbdag för min del.

Igår åkte vi mot östersund och här kommer vi att befinna oss fram till torsdag. Efter ett tråkigt besked angående tentan för både mig och malin så var vi världens deppigaste människor igår och det var faktiskt världens syndaste om oss. Idag är vi lite gladare, men bara lite, och fokuserar på nuet.
Ska pallra våra små rumpor bort på Ica nu innan vi fortsätter vårat tråkiga liv med tråkiga böcker i våra hårda, obehagliga sängar i våran lilla fula stuga.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0