24/4-2012

Har haft en underbar helg, en mindre en hyfsat bra vecka hittills, även fast det är fullt upp så får jag passa på att njuta för i maj så har jag inte många lediga timmar. Jag har fått schemat för både skola och jobb och alla dom dagar som jag inte befinner mig i östersund så befinner jag mig i Birsta, någonting som jag är otroligt glad och tacksam över. Det är inte så roligt att vara en fattig student...

I fredags så var jag i Tunbyn och myste med världens bästa Edvin som var hemma från dagis. Edvin och Arvid är verkligen världens sötaste barn och jag får inte nog av dom. Edvin var snäll och glad så allt gick jätte bra och finaste Anne-lie  har skrivit ett superfint blogginlägg som ni hittar här. Tack Anne-lie och kobbe för att jag får låna era barn!

I lördags var det omtenta och det gick hyfsat bra, dock var den svårare än den första... På dagen och kvällen blev det plugg i Tunbyn och i söndags åkte jag och Malin till östersund för att redovisa grupparbetet på måndagmorgon.

Det händer så jäkla mycket just nu så jag hinner knappt stanna upp och andas.
Tenta på fredag och det innebär tentaplugg för mig och mallan hela veckan lång sedan jobbar jag lördag, söndag, måndag och tisdag sedan blir det östersund tur och retur på onsdag för att emil fyller år och jag blir väldigt opopulär om jag inte befinner mig i sundsvall då....

Håll tummarna för mig på fredag och ge mig alla lyckosparkar i världen för att detta ska gå min väg för en gångs skull....

/Anna


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Och dom får inte nog av dig... :) Kram gohjärta.

2012-04-25 @ 19:56:26
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0