19/4-2012 - i Tunbyn

Imorse var jag duktig och åkte iväg och tränade, så jäkla skönt! Det är så jobbigt när jag och Malin pendlar fram och tillbaka till Östersund för man hinner aldrig få in någon riktig rutin när det gäller träning, mat, sömn osv.
Efter träningen åkte jag till pappa och lunchade med honom och Affe innan jag begav mig till Ica för att handla lite nödvändigheter hem. Vid 5 åkte jag med pappa ut till Tunbyn för att hälsa på mina favorit grabbar och för att färga Anne-lies hår. :-)
Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa kollar på hockey sen blir jag kvar här över natten för imorgon bitti ska jag umgås med Edvin då han är sjuk och ska vara hemma från dagis.:-) tråkigt för Edvin, roligt för mig! ;-)

Igår var jag på sjukhusbesök och dietistbesök. Båda gick bra och proverna såg bra ut. Troligtvis så är det bara en otroligt jobbig IBS som magen har, det återstår att se.

/Anna


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Underbara bästa bästa Anna som är hemma med vår Edvin så att vi kan jobba! Fantastiskt! Jag önskar att ALLA hade en Johanssonsfamilj som grannar! Nästa gång får det nog vara Arvids tur, han var inte glad i att åka från Anna och "Edin"..

STOR kram

2012-04-20 @ 10:35:52
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0