11/4-2012 - i staden som inte är hemma

Ligger just nu i en hård trävåningssäng i en liten stuga i östersund. Jag vill klaga men eftersom vi har infört "positiva veckan" denna vecka så låter jag bli. Förra veckan var kaos, på riktigt kaos. Veckan började med att varken jag eller Malin hade klarat tentan sedan öste det bara på med mer grejer och veckan blev helt förstörd. Det hann aldrig gå mer än fem minuter då någon av oss påpekade att vi ville åka hem. Och efter en långvecka, måndag till torsdag, så fick vi äntligen åka hem.
Påskhelgen hemma har varit underbar men alldeles för kort och inget plugg har gjorts, men det var det värt. Och givetvis när man har hela huvudet fullt så dyker det upp någonting mer, någonting tråkigt, någonting sorgligt, någonting förjävligt och tankarna har snurrat runt och inte riktigt fallit på plats.

Men nu är nu och nu är jag och mallan här och kämpar på för fullt. Jag, Malin och Naomi har suttit med varsitt grupparbete hela dagen sedan beställde vi en pizza till skolan som blev en välförtjänt middag.

Nu ska jag finslipa min del på grupparbetet innan jag ska krypa ner och sova så jävla skönt...
/Anna


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Nu blir jag orolig.... Kram

2012-04-11 @ 22:32:29
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0