27/9

Nu har ni blivit sådär äckligt dåliga på att kommentera igen. Om inte ni kommenterar kanske inte jag har lust att blogga heller? ;-)

Har upplevt två av dom värsta dygnen i mitt liv. Mer än så behöver ni inte veta.
Igår kom Katta hem från skitnorge och då blev jag glad. Idag har vi hängt ute i Timrå, först hos Angelica och Filippa och sedan hos Mallan på Golfen där det bjöds på gofika. Kvällen har spenderats hos Monkan och nördat Idol och poängsystem. Jag har världens bästa tjejer. Och på Lördag blir det ännu bättre, för då har jag tjejmiddag med mina underbaringar. Vi ska fira att jag blir lika vuxen som alla andra!

Imorgon kommer äntligen mamma och pappa hem från Mallorca. Det ska bli skönt att slippa sköta två hushåll även om det har gått superbra.

Nu ska jag sova och förhoppningsvis vakna på ett strålande humör imorgon, vilket jag tvivlar på.

Bjuder på en bild som jag snodde av Angelica idag, jag och världens finaste lilla tjej:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0