26/10

20 dagar sedan sist jag bloggade. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja och jag vet inte riktigt vad jag har sysslat med sen dess. Till mitt försvar så kan jag meddela att blogg.se appen inte har fungerat. Jag har skrivit minst 5 inlägg som aldrig blev postade vilket såklart resulterar i en arg Anna.

Sedan den 6/10 har jag hunnit med följande:

-Haft 20-års fest för släkten och några nära och kära. En helt fantastisk kväll som jag aldrig kommer att glömma!
- Åkt till Stockholm tur och retur med Rebecka för att hämta Aggi.
- Spenderat tid med mina fina vänner, världens bästa lillasyster, underbara mamma och pappa och älskade Emil.
- Varit på återbesök på sjukan.
- Varit på Dollar Store som öppnat i Sundsvall!!!!
- Firat fina mamma på sin födelsedag.
- Varit barnvakt åt dom finaste pojkarna i hela världen.
- Varit febrig och förkyld.
- Sett 10 säsonger Vänner (ca 24 avsnitt per säsong) på tre veckor.
- Väntat på samtal från Guinness rekordbok efter bedriften ovan.
- Myst med Lillan.

Jag ber om ursäkt om jag glömt något eller någon.

Idag har jag legat i sängen och mått illa mestadels av dagen. Det blir nästan alltid så när jag har ätit pasta.
Men på kvällen ringde Mallan och bjöd med mig på Make Up Stores klubbkväll, någonting som jag inte kunde motstå. Vem skulle tacka nej till 20% rabatt, utlottning av produkter, gratis vin, snittar och tid med bästavän?
Vi mötte upp Victoria på stan där vi kikade runt lite innan vi gick lös på MUS.
Nedan ser ni bilder på mina inköp.

Imorgon ska jag städa för ovanlighetens skull. Har även lovar Emil att vi ska se ett avsnitt Sopranos, hans favorit serie som jag ska ge en chans.

Nu ska jag och Lillan krypa ner i sängen.

/Anna

Basögonskugga och ett solpuder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0