6/10

Som ni ser så blir det jävligt många inlägg idag. Duktiga jag! Jag hoppas därför att kommentarerna också blir tre gånger så många....

Imorse klev jag upp klockan 9 för en morgonprommis. Fick dock inte med mig Emil men fick med mig världens skavsår hem... Jag slängde även i massor av jobbig tvätt.

Jag duschade och spenderade några timmar hos mammsen som håller på att renovera och fixa hemma i tunbyn. Vid tvåtiden åkte jag tillbaks till stan och fortsatte fixa. Har hunnit tvätta 6 maskiner tvätt, städa och rensa alla lådor, gjort fint, fixat plats för alla Boom-inköp, städat skåp med mera. Jag känner mig riktigt effektiv.

Eftersom jag inte har haft någon som helst tidsuppfattning ikväll så skiter vi i tiderna från och med nu. Malin, Rebecka och Emma kom förbi och fikade fruktsallad, drack kaffe och myste. Jag älskar vårat singelliv! ;-) 

Nu ska jag och Lillan lägga oss och kika på vänner. Imorgon väntar en prommis, om mina fötter tillåter det.

/Anna

 
En fin tvättkorg, 349:- 119:-


Mortel 49:- 24.50:-,mjölkkanna 39:- 19,50:-


6 st småpaj/desertformar  114;- 57:- (alla)


Bricka 229;- 114.50;-


2 st prydnadskuddar 398:- 119;-

2 rutiga örngott 118:- 35:-, 2 st beiga örngott 88;- 23;- (Gripsholm)


2 st prydnadskuddar 278:- 83:-


Bokstativ 89;- 44.50;-


2 st Ljuslyktor 178;- 89;-


2 st suffléskålar 190:- 95:- , 2 st serveringsskålar 158:- 79:-

Allt fick vi inte med på bild så här har ni resten:

Salladsbestick
3 styckna doftpåsar
6 st bordstabletter
2 st såsskålar
Blockljus
Värmeljus
Plastpåsar med tryck(sortering och tvättpåsar)
Bordsspegel
Ballongvisp

Till mamma blev det 2 ljuslyktor som man kan hänga, en stor ljuslykta och en mjölkkanna.
Allt detta för 1355:- Det är äckligt billigt tycker jag. ÄLSKA BOOM! <3

Kommentarer
Postat av: nattis

fina saker anna... men uppdatera mera för jag kollar in här ca 2 ggr om dagen!!

2011-10-13 @ 08:25:50
URL: http://nanatha.blogg.se/
Postat av: nattis

annaaaaaaaaaaaaa.... jag vill veta vad som händer i ditt liv :////

2011-10-21 @ 08:36:30
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0