5/10

Kul jul att mitt inlägg igår blev en hel och jobbig text. Vad är det nu för fel? Jag fick göra om inlägget flera gånger för att bilderna inte gick och lägga upp, sen visade det sig att hela jävla texten är konstig.

Imorse stod klockan på 06.15. Efter att jag hade klivit upp, tagit på mig mjukisdressen och jagat Lillan som rymt ut i trappuppgången så satt jag äntligen i bilen tillsammans med Malin och Rebecka. Vi åkte mot Alnö för att simma lite morgonsim, obs inget skämt.

Väl hemma igen så åt jag frukost och la mig och myste i sängen med Emil och lillan. Då händer det som absolut inte får hända. Jag somnar... Jag vaknar igen 10.16 och inser att jag skulle ha varit på vårdcentralen för en minut sen. Jag tar nycklarna och rusar ut till bilen och blir bara fem minuter sen.

Vid elvatiden var jag klarre så då åkte jag för att plocka upp mina badkompisar Malin och Rebecka för att bege oss ut till Birsta, Boom och rökrea! Det var sjukt mycket folk, mycket roliga grejer, långa köer och väldigt mycket röklukt.  Jag kom hem med en massa fynd som jag visar imorgon då det ska tvättas och diskas. Räknade ut att mina grejer skulle gå på 3500:- men betalade endast 1355:-, det kallar jag fynd det! =D

Nu ska jag och lillan se slutet på säsong två av vänner innan vi slumrar. Imorgon väntar tvättid, fix här hemma också ska jag åka ut till Tunbyn och hjälpa mammsen med en del. Förhoppningsvis får jag med mig Empe ut på en morgonpromenad imorgon också. =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0