29/10

Dagarna och veckorna går så jävla snabbt så jag är alldeles yr. Men igår var det fredag, veckans höjdpunkt, Idol på tv:n, så det var jag tvungen att ha koll på.

På dagen var jag och Agnes på stan och inhandlade en ny vinterjacka till mig. Väldigt skönt då jag hatar att frysa.
På kvällen så lagade jag mat till mig och Empe, sedan låg vi i sängen hela kvällen och nördade Idol med mera. Jag är så lycklig att Linnie åkte ut!!!

Nu ska jag strax göra mig redo och möta upp Malin med flera. Vi ska ta en hejdå-fika då hon åker till Gran Canaria ikväll. Vi övriga då? Det lutar åt en utgång men har inte riktigt bestämt mig ännu. Beror på om min mage och plånboken tillåter det.

Hoppas ni får en fin dag!
/Anna

Bjuder på en nyvaken mig och en söt Lillan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0