9/11

Idag är det den 9 November. Månadsdag för min och Emils del som är så fjantiga och räknar. Men det är ju en anledning till att fira någonting så varför inte?

Jag insåg precis att på söndag är det bara två veckor kvar tills första advent. Nu blev det ju nästan brottomt med alla julgrejer som ska upp innan dess och även min julstädning som ska hinnas med. Nu vill jag inte höra ett enda ord till om att det är för tidigt för det är det uppenbarligen inte!

Idag har jag ätit lunch med världens bästa pappa på Arena restaurangen innan vi åkte vidare för att kolla på nån affär för lite julstjärnor och sånt. Dock blev det en flopp så vi struntade i det.

Ikväll får jag besök av mina fina vänner. Malin har önskat Club Sandwich på middagsmenyn så vi får väl se om hon får sin vilja igenom.

För tillfället ligger jag och myser i min nya fjällrävenmössa som jag införskaffade mig i måndags när jag och kussen tog en tur på Backmarks. Bild finner ni nedan.

Nu ska jag gå och tjata på min käre sambo att vi måste handla julsaker, nu tänker jag fan inte vänta längre!

/Anna


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Du är ju helt galen i julen.. :)

Jag får lite panik när det snart är 1a advent. Förr så var jag nästan helt klar med alla julklappar i november men nu har vi inte ens börjat att fundera...

Dags att göra det kanske.

Kramar

2011-11-09 @ 14:37:45
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0