25/11

Igår var det thanksgiving i USA och redan på morgonen gjorde jag en upptäckt som jag blev väldigt tacksam över. Det första är att New yorker ska öppna i Sundsvall och det andra är att min bästa Kalle Moreus ska vara julvärd i år. Underbart!

Jag var jätte duktig igår och putsade alla fönster. Det var första gången i mitt liv jag gjorde detta så om man det i tanken när man kollar på alla fönstren så ser det ganska bra ut.;-)
På kvällen kom Agnes hit och jag bjuppade på mat. Sedan låg vi och nördade, jag kollade på Tusenbröder och Agnes på cm.

Idag har vi tvättid. Jag hade ställt klockan på 9 men kom inte upp förrän halv 11. Det var en liten misse som höll mig vaken vid 5 inatt så idag är jag så jävla trött.:-(

Dom ringde från optikern och berättade att mina linser hade kommit så klockan 5 ska jag dit och prova in dom och få skötselråd och sånt skit. Efter det åker vi till matfors för att göra jul godis med Emils famil, anna och Fredrik och Fredriks familj. Och självklart väntar idol senare ikväll också! Om 2 veckor är det final!!!!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0