23/11

Mötet på sjukan gick bra. Jag har många saker att jobba med nu men det känns bra att få hjälp och stöd med allt.:-)

Jag åkte hem och städa lite sedan slogs jag och Emil med lillan som absolut inte ville få sina klor klippta.

Klockan 2 var jag på plats hos optikern där det visade sig att synen på mitt vänstra öga inte alls var så bra. Så nu väntar provlinser i en månad.

I kväll har jag tagit en snabbtur på birsta med pappa och Agnes för att leta vinterskor. Jag insåg att jag och mina fötter inte alls är redo för en iskall vinter så jag fick ett par kängor av pappa så jag slipper frysa i år.:-) tusen tack fina du!

När jag kom hem vid 7-tiden så fick jag världens migränanfall. Att jag ska ha sånt jävla oflyt hela tiden. Jag har legat i sängen sedan dess och tyckt synd om mig själv.

Jag tänkte i alla fall vara snäll och bjuda på bilder på mina nya skor.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0