22/11

Det blev inte mycket vettigt gjort idag. Jag tvärslocknade runt tvåtiden idag och sov 1½ timme. Inte kul!
Jag klev upp och hade lite fruktstund med Emil innan han åkte till jobbet. Sedan dess har jag hunnit med att nörda serier, ätit middag och promenerat till Statoil då mitt nässpray var slut.

Nu inväntar jag att jävla tv3 ska lägga upp nyaste avsnittet av "värsta pojkvänsakademin" som är mitt nya beroende. Efter det ska jag försöka sova.
 Imorgon väntar återigen en tidig morgon då jag ska besöka sjukhuset och en dietist för att reda ut vad jag ska äta och inte äta med min problemmage. På eftermiddagen har jag även ett planerat besök hos optikern.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0