21/11

Helgen har gått fortare än vanligt. I lördags vaknade jag återigen upp med världens huvudvärk, ont i nacken och flimmer för ögonen. Jag tog med mig Agnes till vårcentralen där jag fick migränmedicin utskrivet.
På kvällen var vi i tunbyn och kussen kom dit. Vi lagade god mat, färgade Agnes hår och såg på filmer från när vi var små.

Igår hände det inte så jätte mycket. Jag sov länge, åkte till stan, sedan tillbaks till tunbyn för att lämna tillbaks bilen. På kvällen låg jag och empe och kikade på film och myste på.

Idag plockade jag upp agnes och åkte och handlade mat. Kylskåpet här hemma ekade så det var dags att fylla på. Nu är jag hemma och Emil är på jobbet. Ska försöka vila ikväll så jag får bli pigg och frisk någon jävla gång.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0