13/11

Min frånvaro idag och igår beror på många saker.

Igår klev jag upp tidigt för att åka med mamma till birsta. Vi handlade massor av julgrejer som skulle få flytta in hos oss. Vi fikade och myste på, en riktigt mysig stund med mamma som jag verkligen behövde. När jag kom hem runt halv 2 var svärisarna här på kaffe. När dom åkte så bestämde jag mig för att röja upp här hemma eftersom det såg ut som ett helvete. Det ena ledde till det andra och efter 9 timmars slit(observera att detta gjordes på en lördageftermiddag/kväll) så var helt plötsligt lägenheten renare än någonsing och julsakerna som vi inhandlat var på sin plats. Och alla ni som tycker det är för tidigt, tyck det, för jag gör som jag vill och tänker inte ta ner grejerna. Jag var helt slut när jag gick och la mig och somnade direkt.

Imorse vaknade jag av att lillan slickade mig över hela ansiktet och var helt bestämd med att jag skulle vakna. Jag valde i stället att kolla några avsnitt cm. Jag frös, hade ont i huvudet, bihålorna och mådde skit. Efter ett tag somnade jag om en timme men har legat i sängen halva dagen. Misstänker starkt att febern är här, hoppas inte den är här för att stanna bara..

På eftermiddagen kom pappa och hämtade mig. Vi åkte och handlade och sedan vidare mot Tunbyn. Mamma lagade mat och jag fixade cheesecake till efterrätt. Vi uppvaktade även finaste pappa!

Nu ligger jag och Emil i sängen och ska sova. Jag mår fortfarande skit men jag hoppas att det är bättre imorgon.:-/

Bjuder på lite dåliga bilder på mitt julmästerverk. Det fattas några saker dock...


Kommentarer
Postat av: Dansken

Nämen sicket jobb du har gjort! Jag är helt övertygad om att tomten kommer att belöna dig ;) <3

2011-11-14 @ 00:40:06
URL: http://katarinanordell.blogg.se/
Postat av: nattis

Håller med dansken ja', väldigt fint har du gjort det. Tror du man får se det irl elleeh?



Kramen

2011-11-15 @ 08:15:28
URL: http://nanatha.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Men vad du har pyntat. Fint men tidigt :) Jag är ju inte så "julpyntig" men lite får vi nog upp. Grabbarna protesterar inte än så länge :)

Hoppas du blir frisk snart!

Kramar

2011-11-17 @ 13:59:52
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0