30/3

Varje gång jag loggar in på blogg.se så hoppas jag att någon har hackat min blogg och uppdaterat med en massa roliga inlägg så slipper jag göra det.

Fortfarande hemma och fortfarande sjuk. Eller sjuk och sjuk vet jag inte, men fortfarande öm i magen och helt slutkörd. Jag var hos doktorn i går och fick lite nya instruktioner och tips för att allt ska underlätta. Efter det så var jag och mamma på inredningsbutiken Rummet och fyndade. Jag köpte superfina grejer till min och Emils lägenhet. Dock har vi inte någon ännu, men förhoppningsvis så småning om. Mammsen bjöd mig även på en utsökt lunch på charm.

För att träna upp orken så ska jag försöka att göra något varje dag för att kroppen ska vänja sig och förhoppningsvis få lite mer energi. Dagens uppgift blev att åka ut till Kvissle för att handla med mamma. Det var det.

Nu inväntar jag Emil som jag inte träffat på några dagar, stackarn åkte på magsjuka men är nu helt återställd.

Imorgon ska jag fortsätta med alla mina projekt som jag har dragit igång utan att avsluta. T.ex. rensa garderoben. Sedan står det högst upp på listan att träffa monkan som reser bort från mig på fredag.  

Tråkigt inlägg som vanligt, jag vet.

hejdå


Kommentarer
Postat av: nattis

du är duktig som ändå orkar! =)

2011-03-31 @ 08:25:27
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0