Lista 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten, flyttade till Stockholm och flyttade hem från Stockholm, jag började och slutade studera på SH. Justeee, gjorde en finfin tatuering också! 

Har du några nyårslöften?
Att börja träna, på allvar nu. Och sluta shoppa onödiga saker...också på allvar.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min gymnasiekompis Angelica fick världens sötaste Filippa och mina grannar fick världens bästa pojkar, Edvin och Arvid.

Vilka länder besökte du?
Mitt underbara, älskade Spanien.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
9/5 - Studentkryssningen
10/6 - Studenten
13/6 - Spanien
7/8 - Då mina fina vänner ordnade världens överraskning för mig.
21/8 - Flytten till Stockholm
1/9 - Första tatueringen
9/9 - Min och Emils 1års dag

och en massa mer minnen som jag inte kommer ihåg datumen på..

Vad var din största framgång 2010?
Att ta Studenten med så fina betyg. Att våga ta beslutet om att flytta 40 mil från mitt riktiga liv var en framgång enligt mig själv, men en framgång som var ännu större var att ta beslutet om att flytta hem igen.

Största misstaget
Jag skulle vilja skriva Stockholmsflytten, men jag lärde mig väldigt mycket under den korta perioden så jag ser inte det som ett misstag. Så istället får mitt största misstag vara att jag inte höll i mina pengar hårdare än vad jag gjorde.

Vad spenderade du mest pengar på?
Allt och ingenting. Jag skulle nog kunna få en guldmedalj för världens bästa slösare.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Allt stöd som jag har fått från Mamma och Pappa det  här året, dom har ställt upp för mig så jäkla mycket så det är sjukt. Även stödet från mina vänner och Emil har gjort mig väldigt glad och tacksam. Bland annat i våras när skolan var som tuffast och i höstas när jag inte mådde så bra. Jag ska vara töntig och säga att jag blir så jäkla varm i mitt lilla hjärta när jag tänker på alla fina människor som jag har i mitt liv.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Lite mer klarhet, alltså har mer koll på vad som kommer att hända i framtiden, tydligare framtidsplaner typ.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har som alla andra år drabbats av hundra olika sjukdomar.

Bästa köpet?
Enligt mig själv så har jag köpt en väldans massa bra saker....Studentmössan, Iphone 4, min Dator med mera med mera...

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Tråkigt nog "We no speak Americano", "Stereo love", alla dom där typiska partylåtarna som vi dunkade under studenten. Även "Waka Waka" har man hört några gånger under detta år. "Sundance kid" med Kent är en gammal låt men jag kommer ändå alltid tänka på när jag satt på x2000 tåget alla gånger mellan Sundsvall och Stockholm och grät till den här låten haha. =)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog inte haft ett år som jag har varit speciellt ledsen under. Men i förhållande till dom tidigare åren så har jag nog varit mer glad det här året, mer lycklig.

Vad önskar du att du gjort mer
Prioriterat mig själv och mitt välmående i första hand.

Favoritprogram på TV
Jag har ju blivit en sån jäkla tvnörd. Vi pratar nu om Idol, Bonde söker fru, Solsidan, Biggest Loser, Gossip Girl, One Tree Hill, 90210, Robinson, CSI, Greys Anatomy, Desperate Housewives.  Sveriges skönaste familjer, Kungarna av Tylösand och sist men absolut ett av dom bästa: Paradise Hotel!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag var i Stockholm och hade hemlängtan. Jag fick ett stort grattiskort av mamma och pappa som fick mig att börja gråta. Jag var på skolan och mina fina dåvarande klasskamrater sjöng för mig. På kvällen åt jag, Agnes och Nattis en födelsedagsmiddag och myste på.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
Tråkig?

Den bästa nya personen du träffade?
Anne-lie och Jakob och grabbarna, och mina fina klasskompisar som jag kom väldigt nära under den korta perioden i Stockholm.


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Tack söta Anna för att vi fick vara med i kategorin "Den bästa nya personen du träffade"

:)

Kram, vi saknar dig

2011-01-08 @ 15:26:25
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0