9/2

God morgon!
Såg precis en kommentar av Nattis att jag borde blogga oftare och jag kan inte göra annat än att hålla med!

Vet ni vart jag och Empe befinner oss om 2 veckor? Vi ligger i solen, vi är på en plats där det inte finns snö eller minusgrader. Det ska bli så jävla skönt! Idag firar vi för övrigt månadsdag. Jag tog fel på en månad men det är sånt som händer. 17 månader är det idag i alla fall, det vet jag nu. =)<3

Igår blev det först jobb på min favorit leksaksbutik. På kvällen hade vi pardejt med Malin och Rasmus. Först åt vi middag på Stekhuset sedan gick vi ner mot Daltons där vi myste på i några timmar.

Nu ska jag bege mig mot jobb igen.
Tur att jag har världens bästa älskling som låter mig låna hans Ferrari så att jag slipper gå till jobbet.

Pussssss

Ps: Nattis, Band of horses snart, är du peppad? =D ds.

Kommentarer
Postat av: nattis

Jag är aspeppad Anna. Hoppas du är det också!!! :D

2011-02-10 @ 08:31:54
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0