5/2 - Saturday night

Gårdagen spenderades först på birre en snabbis. Jag fyndade ett par snygga solglajjer för 25 kronor och dusch och smörj inför Teneriffa. På tal om Teneriffa så är det inte många dagar kvar nu! På måndag är det två veckor innan vi beger oss till huvudstaden för att avnjuta Band of Horses!!

Ska stax bege mig till stan och umgås med två av mina underbara vänner. Vad kvällen erbjuder, det får vi se!
En riktigt skitdag har jag. Jag hatar mitt korta, gula hår mest av allt. Men efter många om och men lyckades jag fixa fram en frisyr som inte ser fett ut eller som får mig att framstå som en lejonhona.

Bilen tar jag med mig, men om kvällen erbjuder vin så lämnar jag den i stan!

Ha en trevlig kväll!

Fan vad löjlig jag ser ut. Tur att jag har Emil.




Kommentarer
Postat av: johanna o

fin i håret ju, skulle kunna gö vad som hellst för att kunna göra en sån där fläta i mitt hår :D

2011-02-05 @ 18:58:04
Postat av: Filippa

Assnyggt ju!

2011-02-06 @ 19:30:31
URL: http://filippakarlsson.wordpress.com
Postat av: nattis

super snyggt!

ps. jag tycker du ska blogga mer ofta. typ minst 5 inlägg om dagen så jag har nåt att läsa när jag jobbar.



PUSS&SMEK

2011-02-08 @ 08:55:53
URL: http://nanatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0