27/2

Okej, det har blir nog ett deppigt inlagg. Det blir nog det sista harifran semestern, sorgligt men sant.
Dagen har aterigen spenderats vid poolen och en javligt varm sol.

Emil och jag har det underbart som nyforlovade! Som nyforlovade kan man inte bli arg pa varandra. Nar emil ger mig retande pikar sa far jag inte bli arg. Nar Emil lurar mig att han har gjort illa sig for att fa upp mig ur sangen sa blir jag inte arg. Nar Emil vill kolla pa sina trakiga sidor under varan dyrbara internettid nar jag istallet vill lasa bloggar, da far Emil kolla vad han vill.

DET BASTA AV ALLT MED ATT VARA NYFORLOVAD:
Nar jag vill ta en taxi nagra fjuttiga meter till hotellet sa later Emil mig gora det! UNDERBART! =D Han betalade till och med dom 3,5 euron som det kostade plus dricks....

Nu ska vi upp och sussa.
Imorgon vantar den sista soldagen har. =(


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är de dags att komma hem min älskade dansk! <3

2011-02-28 @ 16:37:47
Postat av: Anonym

2011-02-28 @ 19:02:02
Postat av: Filippa

Du får jobba lite på uppdateringarna Anna!

2011-03-04 @ 21:04:11
URL: http://filippakarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0