23/2

Jag tankte bara slanga in ett inlagg och meddela att vi har det superbra for er som undrar! Ni som inte undrar, synd for er!

Efter manga om och men sa kom vi fram en timme forsenat igar och det tog sin tid med incheckning och allt annat. Vi ar supernorja over vart val av hotell och varat val av stalle att aka till.
Sa igar nar vi kom var vi ute och at pa en jattemysig restaurang precis vid havet.

Idag har vi legat vid poolen hela dagen och stekt. Jag har fatt sa jakla mycket farg pa en dag, Emil tycker inte att det var lika roligt... ;) Men han blir brun han med! Nu sitter vi pa en Skandinavisk restaurang och har precis atit middag. Vi blir nog kvar har i nagon timme till... Manchester United spelar ju och det far vi INTE missa. =)

Det ar helt sjukt att det ar Februari. Bade Emil och jag ar helt till oss. Det kanns verkligen inte som Februari nar man har 25 grader och stekande sol over en. =)

Nu star det en massa gubbar och vantar pa datorn. Synd att mitt bloggande ar viktigare an deras nyheter och email... =)

Ha det sa jatte bra dar hemma!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0