22/2

Jag är nu världens lyckligaste människa!

Jag och underbara Emil hade ju ett underbart jävla oflyt med denna underbara jäkla utomlandsresa. Först blev underbara egypten bokat, sedan ombokat till ett mindre underbart hotell på Gran Canaria, sedan blev det mindre underbara hotellet ombokat igen till ett annat, lite mer underbart hotell på Gran Canaria.

Tanken var ju att vi då skulle flyga från mindre underbara borlänge den 23:e, få 6 underbara heldagar i solen osv. Eftersom resorna som vi hade kollat på från underbara Stockholm till underbara Teneriffa den 22:a var slut.
Nu gick jag in på underbara Vings hemsida och då hade dom lagt ut resor till underbara Teneriffa från underbara Stockholm den 22:a Februari!
Så nu har jag suttit och ombokat för fjärde gången till ett underbart hotell, till ett underbart Teneriffa, från ett underbart Stockholm, på ett underbart datum, vi får då underbara 6 heldagar och 2 underbara halvdagar.
Hotellet har ett underbart läge (0 m till centrum, 100 m till havet), underbara poolområde och en underbar frukostbuffé som vi tänkte ta del av.

Inte nog med det så fick jag sms om ett underbart jobbpass och en underbar taxfreekatalogen kom idag.

Jag finner bara ett ord: UNDERBART!
och då tänker jag ju helt plötsligt på Kalle Moraeus.

Ps: Försökte smitta av mig min lycka till Emil via ett sms, det gick inte så bra. DS.


Kommentarer
Postat av: Johanna O

haha så jävla typiskt killer :P

2011-02-02 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0